2008 U.S.A Route 66

Dag 12; Grand Canyon N.P. (Arizona)

Nadat Ben om half 5 wakker was, koffie gezet had en riep dat we naar de zonsopgang gingen kijken is hij toch terug naar bed gegaan en hebben we tot half 8 geslapen. We hebben lang en uitgebreid zitten ontbijten met de fam. Witteman en daarna heeft Benny wat bij het hotel gefilmd en Anja wat shirtjes gewassen.

Rond half 11 gaan we richting de Grand Canyon.

We waren hier in 2006 ook al en alles ziet er zo bekend, vertrouwd uit, maar het blijft indrukwekkend.

We zetten de auto op de markt plaza waar we water en koffie inslaan en lopen dan, tot zover mogelijk langs het rim richting Hermits Rest. Het laatste stuk is helaas, wegens onderhoudswerkzaamheden, afgesloten.

We lopen een klein stukje terug en stappen dan op de shuttle bus richting de auto.

Terug in het hotel doen we wat kaarten op de bus en dan brengen we de rest van de middag, samen met de Wittemannetjes, lekker door bij het zwembad.

Na een frisse douche staan we om half 8 weer klaar in de lobby van het hotel. We gaan, samen met Rob, Heike, Marco en Mario eten in Grand Canyon Village. We vinden een gezellig steakhouse en om half 11 gaan we weer richting hotel.

We drinken nog wat in de lobby en geven Rob en Heike wat tips over de Route 66. Zij gaan morgen richting Lake Havasu en willen een stukje van de Route rijden. Wij hebben morgen nog een volle dag Grand Canyon.