2008 U.S.A Route 66

Dag 18; Venice Beach (California)

Om 7 uur ben ik al wakker. Ik blijf nog even liggen, maar ga er dan toch uit. Ik zet thee/koffie en was een paar shirtjes die heerlijk op het balkon, in het zonnetje, kunnen drogen. De lucht is inmiddels al strak blauw, dus het belooft een mooie dag te worden.

Na het ontbijt ik, lopen we Ocean Front Walk helemaal uit. Zon, zee, strand en een keur aan mensen/artiesten. Wat wil een mens nog meer.

We komen zelfs de 'famous' Harry Perry tegen.

We kopen nog een badlaken (die van Anja is ergens verdwenen) en een korte broek voor Benny en dan lopen we langzaam terug naar The Sidewalk Café, waar we met Mark zullen lunchen.

Wij zijn iets te vroeg, hij is iets te laat, maar het weerzien is hartelijk. Hij heeft een zelf ontworpen Venice T-shirt aan en hij verteld er meteen bij dat een vriend, die een winkeltje heeft, er 7 verkocht heeft in 3 dagen tijd. De zaken gaan goed!

Laughing
. We nemen alledrie een Cesar salad, Mark met zalm en wij allebei zonder. Het ontbijt is nog niet helemaal verdwenen. Als we tijdens het eten vertellen dat we Pat gemaild hebben, pakt hij meteen de telefoon en belt hem.....Hey, with cousin Marky. Anja and Benny are here from Holland....en dan geeft hij mij de telefoon. We spreken af dat we hem vanmiddag terug zullen bellen. Mark laat ons nog de sieradenwinkel van zijn nichtje en de surfshop van Herman (You know me, dude) zien.....

.....en dan gaan we naar Animal House, waar Maria werkt. Wat heerlijk om haar weer te zien. Ben en Mark kopen beiden een overhemd en als we beloofd hebben Mark volgende week nog een x te bellen gaan we ieder een kant op.

De rest van de middag brengen we door op het strand. We smsen met de familie Witteman en spreken af dat we vanavond nog een xtje met zijn allen gaan eten.

Om 6.15pm zijn Rob en Heike bij ons hotel en dan lopen we, voor de 2e x vandaag O.F.W. uit, richting The Sidewalk Café, waar we ook vanavond weer zullen eten. Het is gezellig en als we terug zijn bij het hotel zetten we koffie en praten we op de ontbijt patio nog even na. Om 10.15pm gaan ook zij terug naar hun hotel in Santa Monica. Over 2 dagen gaan zij al weer naar huis, wij hebben nog een week. We spreken af dat, als we eenmaal thuis zijn, we een 'foto/film' avondje zullen houden.