2008 U.S.A Route 66

Dag 16; From Kingman (Arizona) to Barstow (California)

De wekker loopt af om 7am en na het otbijt vertrekken we richting Barstow. De laatste stop voor we het eindpunt van de Route 66 zullen bereiken.

Wat een prachtige stukje weg/natuur komen we hier tegen. De weg is smal en slingert omhoog en omlaag.

We stoppen uiteraard af en toe om van het uitzicht te genieten.

En dan komen we door Oatman...

De tijd is hier stil blijven staan.....

Er is zelfs een hotel.....

Wink

Dat is wel iets om over na te denken..... Helaas durfden we in de bouwvakvakantie niet 'op de gok' naar de V.S, dus hebben we alle hotels al van te voren gereserveerd. Jammer, want nu hebben we, weliswaar in allemaal prachtige hotels gelogeerd, maar we hebben zoveel prachtige autentieke Route 66 'hotels/motels' gezien, daar hadden we ook wel heel erg graag een nachtje geslapen.....

Als we Oatman uitrijden wordt de weg geblokkeerd....

En zijn het er eerst maar drie....

.....het worden er steeds meer

Laughing
. Pas als er iemand uit een auto stapt en ze met 'zachte' hand een stukje op weg helpt, verdwijnen ze weer in de berm.

We vervolgen de weg door de woestijn, waar we ook nog langs de Amboy Crater komen

In Ludlow, waar we de Interstate weer op moeten eten we nog wat en na nog wat laatste Route 66 miles komen we aan in Barstow.

En hadden we het eerder over de typische Route 66 hotels/motels. Ook vandaag hebben we weer een prachtig Best Western hotel. Wat een luxe.....

We brengen nog lekker wat tijd door bij het zwembad en na een douche en koffie/thee gaan we op zoek naar een restaurant om wat te eten. We hebben deze x moeite om iets te vinden en we eindigen dan ook bij I-Hop. Benny heeft kip en Anja Tilapia filêt. En zijn we niet echt fan van dit soort eetgelegenheden het smaakt prima! We lopen nog wat rond in Barstow en gaan dan terug naar het hotel. Morgen de laatste rit!